dijous, 4 de setembre del 2008

SAL "RANGE TA CHAMBRE"

El dillums passejant pel món dels blocs, vaig fer cap al de Missfil, acabava d' inagurar un nou sal d'aquest que fa minis. Dura 1 mes amb entregues cada 5 dies. Ja n'ha fet d'aquest estil en d'altres ocasions, però mai m'hi havia decidit. Aquest cop sí, em sembla divertit no saber que serà fins que es vagi fent, aquest porta per títol "range ta chambre" que traduït quedaria "endreça o arregla la teva habitació".
Aquí teniu la primera entrega: els quadres i la data, està feta al meu aire i en català.


El lunes paseando por el mundo de los blogs, aterricé en el de Missfil, acababa de inagurar un nuevo sal de estos que hace minis. Dura 1 mes con entregas cada 5 días. Ya ha hecho otros de este estilo en otras ocasiones, pero nunca me havia decidido. Esta vez sí, me parece divertido no saber que será hasta que se vaya haciendo, lleva por titulo "range ta chambre" que traducido quedaría "ordena o arregla tu habitación".
Aquí teneis la primera entrega: los cuadros y la fecha, está hecha a mi aire y en catalán.

4 comentaris:

Maria ha dit...

Ui ui ui quina bona pinta te, ara només et queda ensenyar el resultat que segur serà fantàstic!!!

Gladys Creativa ha dit...

Molt bé, jo no he fet mai un SAL així, té molt bona pinta! ja ens anirás contant...

ara ha dit...

Vaya, vaya!!! ya veras que divertidos, yo es el tercero jejej me encanta por lo pequeños que son.
Bss.

Pili López ha dit...

Jo, y yo sin saber francés. Nunca me he apuntado a nada y mira que me gustaría, además este es pequeñito y seguro que será agradable de hacer.
Ya nos irás enseñando tus avances.
Besos