dijous, 25 de desembre del 2008

SAL ANGELET TILDA / SAL ANGELITO TILDA

Aquesta última setmana estic que no paro, cada dia faig un post i es que cada dia trobo coses per dir-vos i com que estic de vacances amb la canalla, tinc més temps per navegar.
Acabo de fer un tomb pels blocs per acabar de felicitar a la gent i mireu que m'he trobat. Un sal per fer un angelet dormilega Tilda, com suposareu no ho he dubtat i ja estic apuntada. A la foto teniu l'adressa del bloc de la Celes que es qui ho organitza tot. Teniu temps per apuntar-vos.
Després de fer els ninos de Nadal m'han agafat ganes de fer-ne més que hi farem... al gener ja tindrem feina.


Esta última semana estoy que no paro, cada día hago un post y es que cada día tengo cosas para contaros y como estoy de vacaciones con las niñas, tengo más tiempo para navegar.
Acabo de dar una vuelta por los blogs para acabar de felicitar a la gente y mirad que me he encontrado. Un Sal para hacer un angelito dormilón Tilda, como supondreis no he dudado y ya estoy apuntada. En la foto teneis la dirección el Blog de Celes que es quien lo organiza todo. Teneis tiempo para apuntaros.
Despues de hacer los muñecos de navidad me han cogido ganas de hacer más, que le vamos a hacer.... en enero tendremos trabajo.

3 comentaris:

Inma de almuñecar ha dit...

la verdad es que es muy bonito,pero no se si tendre tiempo para hacerlo,tengo mil ufos po terminar,un beso y feliz navidad inma

MARGA'S HAPPY CRAFTS ha dit...

Es que no podem fer res mes que apuntar-nos, es tant precios que dona ganes d'abraçar'l.
Bones Festes.

Celes :) ha dit...

Gracias por publicarlo! Seguimos sumando compañeras, somos 97 y la lista sigue creciendo!

Te dejo un besote enorme y que pases un lindo fin de semana :)