divendres, 30 de gener del 2009

PREMI / PREMIO


Ja dic jo que aquesta setmana va de premis. Aquest és el premi "Pedagogia d'afecte" me'l concedeix una "paisana" Gladys. Gràcies pel premi.
No crec que em mereixi tants premis i no se a qui entregal's així que com en els casos anteriors us l'entrego a totes.

Ya digo que esta semana va de premios. Este es el premio "Pedagogía del afecto" me lo concede mi paisana Gladys. Gracias por el premio.
No creo que me merezca tantos premios y no se a quin entregarlo así que como en los casos anteriores os lo entrego a todas.

10 comentaris:

Ana ha dit...

Mis felicitaciones por tus premios.
Besinos

Agus Albiol ha dit...

Felicitats pel premi !!!

B7s, Agus

kareencountry ha dit...

Felicidades, con mucho cariño.
Besitos

Helen ha dit...

Hola Pili, gracias por tu comentario,,.....siempre es una suerte que te toque gente tan especial en un intercambio......a ver si un día nos toca juntas!!!!1 Besos

Júlia ha dit...

Hola Pili, passa't pel meu blog, hi ha un joc per a tu, si et ve de gust fer-lo.
Petonets
Júlia

El Taller de Sants ha dit...

HOla Pili, et presento el meu blog que hem estrenat fa poquet per fer monogràfics de patchwork. espero que us agradi.

IZAS ha dit...

Hola Pili!:
felicidaddes por los premios, te los mereces!
Yo también soy piscis, igual de soñadora, je,je,je
besicos!:
izas:)

Laura ha dit...

Com que veig que va de premis...
Tens un altre regalet esperant-te al meu blog.
Passa quan vulguis, una abraçada

Helen ha dit...

Pili, et comento que hem creat un club de costura, http://clubdecostura.blogspot.com/, potse t'interesa participar en el primer projecte que realitzarem en grup i amb tutorials i explicacions.

T'esperem, petons

Emi ha dit...

-Felicidades por tus premios...
*Pili necesito un favor, ya te enviaron el gráfico de px del sal de los meses en el foro, es que no sé como se lo envian a uno, yo aun no tengo febrero.

Gracias y disculpa la molestia.
Con cariño Emi.