dimecres, 15 d’abril del 2009

LILA

Hola noies, sabeu que ronda per internet una cadena de blocs liles. Doncs com no he trobat voluntàries per continuar la cadena ha passat a ser un intercanvi.
Es tracta d'intercanviar 2 blocs de robes diferents en tons liles de 15 x 15. Qui estigui interesada, que m'enviï un email amb les seves dades a pili0911@msn.com.
Si teniu algún dubte contacte amb mí.
A la foto hi ha la primera remesa que està en camí, no us fixeu en els estampats de les robes perque els propers seran diferents.

Hola chicas, sabeis que hay por internet una cadena de bloques lilas. Pues como no he encontrado voluntarias para continuar la cadena ha pasado a ser un intercambio.
Se trata de intercambiar 2 bloques de telas diferentes en tonos lilas de 15 x 15. Quien esté interesada que me envie un email con sus datos a pili0911@msn.com.
Si teneis alguna duda contactar conmigo.
En la foto vereis la primera remesa que está en camino, no os fijeis en los estampados de las telas porque las próximas seran diferentes.

4 comentaris:

Júlia ha dit...

Hola, a mi ja m'ha arribat. Gràcies
Petonets
Júlia

Carmen LeCa ha dit...

Si quieres, ami me quedan aun unos cuadritos que intercambiar, te dejo mi email
maria_nick_89@hotmail.com
Besitos.

Marian ha dit...

Hola Pili!
vaig rebre el mail, i de seguida vaig contestar-te, però em venia retornat cada vegada. Te l'acabo de reenviar, a veure si funciona.
Si no el rebessis, vull donar-te les gràcies per pensar amb mí, però aquesta vegada no m'apunto a l'intercanvi,encara no he acabat amb els dels blocs 15 x15, i m'estimo més acabar aquest, i tot lo que tinc entre mans, abans de comprometra'm amb més coses.
La propera vegada.
Una abraçada
Mariàngels

ana-ane ha dit...

Y a mi me han encantado, y la tarjetita que las acomapaña es una monada, besos