dimarts, 18 d’octubre del 2011

ARIADNA

Amb l'inici del curs van tornar les festes d'aniversari de la canalla. Aquesta és la primera samarreta que vaig aquesta temporada i us aviso que la meva filla petita va anar a 3 aniversaris en una setmana.
Era per l'Ariadna que feia 8 anyets.

Con el inicio del curso volvieron las fiestas de cumpleaños de los niños. Esta es la primera camiseta qeu hice esta temporada y os aviso que mi hija pequeña fue a 3 cumpleaños en una sola semana.
Era para Ariadna que cumplía 8 añitos.

6 comentaris:

Rosa ha dit...

et vec fen samarretes per un tobo
petons

Paqui Serrano ha dit...

M'encanta. A mí m'agrada molt fer aplicaciones festonejades. Ets de les meves!
Un petó.

Montse ha dit...

jajajja, em sembla que si, que has fet una bona produccio de samarretes, aquesta es molt xula.

Petons

EL RINCON DE CHELO ha dit...

Te quedó monísima!!! besos

sweetpach ha dit...

Molt bonica, com el blog que tens.

Un peto. Raquel i Neus

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Segur que va tenir molt d'èxit! és moníssima! :)